شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

شایان جون

ماماناي باتجربه لطفا راهنماييم كنين

1391/10/18 9:06
نویسنده : مامان فهيمه
765 بازدید
اشتراک گذاری

اعتراف مي كنم كه خيلي مامان تنبلي هستم شايان دو سال و يك ماهشه ولي هنوز نه پوشك ازش گرفتم نه شيشه. فعلا هم قصدي ندارم حالا دليلشو مي گم. ماماناي مهربون لطفا  اگه  دارم تنبلي مي كنم و اين دو پروژه رو خيلي دير انجام مي دم بهم بگين.

برا پروژه پوشك دو سه ماه ديگه اقدام مي كنم. آخه قبلا هم گفته بودم برا شايان پرستار گرفتيم از صبح ساعت 7 تا ساعت 4 بعد ازظهر خونه پرستاره. بنابراين برا گرفتن پوشك عيد رو انتخاب كردم كه 15 روز تعطيل باشيم و ديگه خونه مردم رو كثيف نكنه. احتمالا تو ماه فروردين ديگه نبرمش پيش پرستارش. 15 روزش كه خودم هستم 15 روزش هم يا مي برمش خونه مامانم يا مامان همسري حالا ببينم شايان با قضيه پوشك و دستشويي رفتن چه جوري كنار مياد.

پروژه گرفتن شير تا نيمه پيش رفته.  تا يك سال و دو ماهگي كه شير خودم خورد بعد از اون هم شير خشك و شير گاو بهش مي دادم. از يك ماه پيش (بعد از تولد  دو سالگيش) ديگه شير خشك بهش ندادم فقط شير گاو. شايان از همون اول كم اشتها بود ولي حدودا از دو ماه پيش به جز شير گاو ديگه هيچي نمي خورد به طوري كه همه خانواده رو نگران كرده بود بالاخره تصميم گرفتم شير گاو كمتر بهش بدم تا شايد غذا بهتر بخوره. الان حدود 15 روزه كه روزي يه ليوان شير مي خوره اشتهاش هم خيلي بهتر شده البته شربت اشها آوري هم كه خاله مريمش خريد بي تا ثير نبود. فعلا فقط تو خواب بهش شيشه مي دم تو بيداري سعي مي كنم ندمش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رهام
18 دی 91 12:00
سلام فهیمه جون نگران نباش از شما تنبل ترم هست رهام من 30ماهه شده ولی هنوزم مامیش می کنم.دکترا میگن اصلا عجله نکنید بچه ها با هم متفاوتن..تا 30ماهگی که وقت دارن بعد از اونم دیگه بستگی به بچه ها دارن من تا سه و نیم سالگی هم دیدم بچه همکاری نکرده........نگران نباش رهامم خیلی شیر میخوره روزی 3تا شیشه پر بیشترم بدم میخوره ولی من نمیدم دکترش می گفت با آب قاطیش کن که کمتر شیر بخوره و غذا بیشتر بخوره رهام نرمال غذا میخوره یه روزایی کم غذا میشه ولی در کل با وجودی که 3لیوان شیر میخوره غذا هم کم نه زیاد ولی میخوره...زیاد حساس نشو خانومی منم الان هوا سرده زیر بار گرفتن ازمامی نمیرم شایدم این بسته پمپرز آخرش تموم شه یه گریزی بزنم ببینم جواب میده


ممنون مونا خانم كه بهم دلداري دادي. يه ذره خيالم راحت شد.
زهرا (✿◠‿◠)
18 دی 91 21:14
عزیزم منم محمد صادق و 2 ماهی هست که از شیشه گرفتم...
شبم نمیدم.....
بیشتر به خاطر دندوناش که خراب نشه...
آخه می خورد و می خوابید!!!

پوشک رو هم خوب کاری می کنی عید میگیری...
نه دیر نیس...
من تحقیق کردم.........هنو جاداره!!!
هر وخ خواستی از پوشک بگیری می تونی بیای از تجربه هابیی که دوستا در اختیارم گذاشتن استفاده کنی...خوبه!
موفق باشی عزیزم....


ممنون زهرا جون
مادوتا
22 دی 91 21:11
خواهش عزيزم ايشالله داغش نبينين خدا حفظش كنه من خيلي كم بسر بچه ها دوس دارم بسر شما جز هموناس عاشقش شدم
مامان شایان
26 دی 91 4:13
ایشالله که بتونی به راحتی از پوشاک بگیریش من که نی نی م 11 ماهست بنابر این تجربه ندارم اما از تجربیات شما باید استفاده کنم
فاطمه مامان کیانا
30 دی 91 17:13
سلام فهیمه جون خوبی؟ماشاله به شایان بزرگ شده هنوز وقت داری نگران نباش همین روش شیر دادن تو خواب خوبه.
هستی
4 بهمن 91 16:10
سلام ببخشید من مامان نیستم که راهنمایی تون کنم شرمنده اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
الهام
11 بهمن 91 23:52
سلام فهيمه جان دوست خوبم اصلا عجله نكن و بزار بچه كاملا فهميده شه كه نه خودت اذيت بشي نه پسر نازت فشار بياد روش امير رضام 2سال و 8 ماه بود كه من اين كارو كردم و اصلا اذيت نشدم چون كاملا بزرگ شده بود و فهميده
زهرا (✿◠‿◠)
14 بهمن 91 9:44
کارت به کجا کشید؟؟ دست به کار شدی یا منتظری؟؟؟؟
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:25
عزیزم کوشــــــــــــی؟؟؟ چرا نیستی؟؟
زهرا(✿◠‿◠)
7 اسفند 91 7:52
چی شدی فهیمه جون؟؟؟ خوبییییین؟ دختر نگرانتون شدم!
زهرا(✿◠‿◠)
12 اسفند 91 0:21
: نیومدی؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد