شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

شایان جون

تولد قمري شايان جوني

1391/9/7 11:17
نویسنده : مامان فهيمه
957 بازدید
اشتراک گذاری

تو دهه محرم امسال به ياد دو سال پيش افتادم. شايان گلم نهم محرم شب تاسوعاي حسيني به دنيا اومدي. دهه محرم هر سال تا نيمه هاي شب تو مراسم عزاداري شركت مي كردم ولي سال 89 چون ماه آخر بارداريم بود نتونستم زياد برم مراسم عزاداري. دوشنبه 22 آذر 89 (هفتم محرم) با نادر و خانواده ها همراه هيئت محلمون رفته بوديم مراسم عزاداري قرار بود تا آخرش باشيم ولي بعد از 2 ساعت حس كردم ديگه نمي تونم بشينم به نادر زنگ زدم و دوتايي اومديم خونه. نادر خيلي دلش مي خواست تا آخر مراسم باشه ولي به خاطر من و تو از خواسته ش گذشت. اون شب تا صبح اصلا نخوابيدم. نمي تونستم بخوابم. فردا صبحش (23 آذر) ساعت 9:3 نوبت دكتر داشتم براي چك كردن وضعيتم. من كه از 16 آذر مرخصي بودم نادر هم قرار شد يه ساعتي بره سر كار و مرخصي بگيره كه بياد منو ببره دكتر. اون روز مطب خيلي شلوع بود از 9 صبح كه رفتيم تا 4 عصر تو مطب بوديم خيلي حالم بد بود همش فكر مي كردم دكتر بلافاصله بستريم مي كنه ولي وقتي سونو شدم دكتر گفت تا 5 دي مهلت داري. برگشتيم خونه. نادر چند ساعتي دانشگاه كار داشت منو گذاشت خونه مامانش و رفت. ساعت 9 شب بود كه ديگه حالم خيلي بد شد به مامانم هم خبر داديم من و نادر و مامانم و مامان نادر رفتيم بيمارستان. نادر كارهاي پذيرش رو انجام داد و منو بردن بخش زايمان. تا ساعت 3 بعد از نصف شب درد كشيدم تا اينكه ساعت 3:30 صداي نازت رو شنيدم. تولدت مبارك.

پسر گلم دو سال گذشت و از خدا شاكرم كه ما رو لايق داشتن تو كرد از همسر عزيزم هم تشكر مي كنم كه در همه حال و همه شرايط همدم من بود همه كار كرد كه من و تو راحت باشيم. شايانم بيا قول بديم كه قدر بابانادرو بدونيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهناز
6 آذر 91 22:18
خدا فظ کنه گل پسری رو
منم از یزدم
کجای یزدی شما؟


ممنون
شهرستان تفت
مامان رهام
7 آذر 91 10:28
سلام فهیمه جون تفلدت مبارک خاله فدات شه عزیزم ای کاش یه دونه از عکسای نوزادیشو میزاشتی تو این پست.طبیعی زایمان کردی


چشم بله عزيزم
مامان آریام
7 آذر 91 22:25
خیلی قشنگ بود.....تولدت مبارک باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد