شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

شایان جون

شايان و خواب ناز

1391/8/10 9:17
نویسنده : مامان فهيمه
960 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ظهر كه از سر كار رفتم دنبال شايان و رفتيم خونه دوتايي نشستيم پاي تلويزيون و جاتون خالي انار مي خورديم. وسط فيلم عمر گل لاله كه تبليغ شروع شد شايان هم به دقت به تبليغاش نگاه مي كرد تا رسيد به تبليغ پوشك كه مامانه نينيشو پوشك مي كنه و ميذاره تو تختش و خوابش مي كنه بعد از اين تبليغ شايان رفت تو اتاق خواب و رو تخت خوابيد من هم به ديدن تلوزيون ادامه دادم و هرازگاهي هم يه سر به شايان مي زدم  همين جوري با خودش حرف مي زد و تكون مي خورد بعد از چنددقيقه ديدم ساكت شد رفتم ديدم خواب رفته از تعجب داشتم شاخ در مي آوردم آخه شايان برا خواب بعدازظهرش حتما بايد سرشو بذاره رو شونه من يا باباش و راه بريم و لالايي بخونيم قصه بگيم تا خواب بره.

اينم عكسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله فرزانه
14 آبان 91 16:55
خوابهای خوب ببینی عزیزخاله
مامان رهام
15 آبان 91 10:29
ای جانم چقد خوشگل خوابید
مامان رهام
15 آبان 91 10:31
فهیمه جون شما ساکن یزد بودید درسته؟ همسرم خواسته ازتون شماره چند تا نمایشگاه ماشینو بگیرم اگه سر مسیرتون دیدید لطف می کنید شماره هاشونو بردارید برام بزارید ممنون میشم
فهیمه مامان سینا
15 آبان 91 12:45
واقعا خوابش خواب نازه....
اگه دوست داشتید بگید بلینکمتون



افتخاريه برام فقط فكر كنم /ادرستون رو اشتباه دادين وب باز نميشه
مامان رهام
16 آبان 91 10:44
فهیمه جون خیلی لطف کردی عزیزم بتونم جبران کنم


خواهش ميكنم عزيزم
عمه النا جون
16 آبان 91 23:55
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی
زهرا (✿◠‿◠)
20 آبان 91 18:23
نااااااااااااااااااااااااااااااااااز
مامان رهام
22 آبان 91 11:06
سلام فهیمه جونم خوبی عزیزدلم شایان جون خوبه؟مرسی که به یادمون هستی.


سلام ممنون مونا خانم
مامان رهام
29 آبان 91 12:06
سلام فهیمه جون مرسی که به فکرمونی بد نیست بهتره خدارو شکر ایشاله فردا آپ می کنم
مامان رهام
1 آذر 91 9:56
فهیمه جون سلام تنبل شدیاااااااااااااااآپ کن لطفا


چشم به زودي
زهرا (✿◠‿◠)
1 آذر 91 12:38
آپ نمی کنی؟
منا مامان الینا
2 آذر 91 0:31
سلام فهیمه جان
عزیز دلم را ببین چه ناز خوابیده

میگم سختتون نیست که واسه خواب بخواید زاه ببریدش؟


چرا سخته ولي چاره اي نداريم عادت كرده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد