شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

شایان جون

تولد خاله مريم

1391/3/6 9:05
نویسنده : مامان فهيمه
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب تولد خاله مريم بود جاتون خالي خيلي خوش گذشت.اولش كه مراسم تولد شروع شده بود شايان زياد ميلي نداشت كه تو جمع باشه بيشتر دوست داشت با بچه هاي فاميل بازي كنه. ولي وسطاي تولد بود كه يه دفعه جوگير شد و شروع كرد به دس دسي و رقصيدن. خلاصه حسابي مجلس رو گرم كرد و توجه همه رو به خودش جلب كرد. از اون موقع بود كه تولد به مامان و باباش هم مزه داد. آخر شب هم كه مي خواستيم بريم خونه با هزار دردسر از خاله مريم و دايي مصطفي (شوهر خاله مريم) جداش كرديم و رفتيم. تو ماشين كه نشستيم من و بابانادري گرم صحبت بوديم شايان جوني هم دنبال شيطونيش بود و با خودش يه چيزايي زمزمه مي كرد خوب كه گوش داديم ديديم داره مي گه: آله االو يعني: خاله تولد. فداش شم متوجه شده بود كه تولد خاله مريم بوده.

خاله مريم تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان میترا
6 خرداد 91 9:30
زنده باشه بامزه هستش کوچولو


ممنون عزيزم
ویدئوپائیز
6 خرداد 91 11:32
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود.... ادامه مطلب رو در fallvideo.viablog.ir ببینید.
مهسا مامان مرسانا
6 خرداد 91 20:19
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ممنون عزیزم که اومدی
مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 0:56
خاله مریم تولدت مبارک. شایان جون حسابی تولد خاله رو گرم کردی.فدای شیرین زبونیات.
بابای دوقلوها
7 خرداد 91 8:21
خاله مریم شایانی تولدت مبارک


ممنون
مامان رهام
10 خرداد 91 10:22
خدا اين فسقلي شيرين زبون واستون ببخشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد