شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

شایان جون

پنجمین سالگرد ازدواجمون

1392/3/25 10:36
نویسنده : مامان فهيمه
932 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیروز سالگرد ازدواج من و بابانادر بود که وارد پنجمین سال زتدگی مشترکمون شدیم. امیدوارم همه زوج ها در کنار هم خوشبخت باشند و آرامش داشته باشند.

نادر گلم ازت ممنونم به خاطر وجود خودت. ممنونم به خاطر آرامشی که بهم دادی و ازت ممنونم که تلاش کردی برای خوشبختیمون. نادرم پنج سال از زندگی مشترکمون میگذره تو این سالها بهم یاد دادی که مهر بورزم و توقع نداشته باشم بهم یاد دادی که تلاش کنم و زود خسته نشم بهم یاد دادی که صبر کنم و گلایه نکنم و بهترین رفیق تنهایی هام بودی. وقتی خوشحال بودم تو بودی که باخنده هام میخندیدی و در لحظات غم و اندوهم دستهای گرمت روی شونه هام بهم آرامش می داد. به حرفام گوش میدادی و سنگ صبورم بودی. همه تلاشت برای به ثمر رساندن آرزوهای ریز و درشتم بود و به حق تلاش زیبایی بود.

توی این پنج سال دیدم که چطور موهای قشنگت ریخت و وقتی به خاطر تشکر از تو گفتم چقدر موهات کم شده با فروتنی گفتی این ها همه اش تجربه اس.

 

نادر جونم یه دنیا حرف تو دلم دارم و می خوام به خاطر تک تکشون ازت تشکر کنم ولی حیف که کلید قلبم پیش توست.

از خدای مهربون می خوام تو رو برام نگه داره و سایه پر مهرت همیشه بالای سرم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یگانه
26 خرداد 92 13:13
سالگردازدواجتون مبارک.انشالله سالیان سال در کنار شایان عزیز زندگی خوب وخوشی داشته باشید


ممنون مامان يگانه دوست داشتني
مامان رهام
12 تیر 92 13:16
سلام فهمیه جون خوبید عزیزم؟
دسترسی به نت نداشتم ببخشید دیر بهتون سرمیزنم...با کلی تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک....دلم خیلی براتوت تنگ شده بود...شایان جونو ببوسید...نت خونمون وصل شده قول میدم زود به زود بهتون سربزنم


ممنون عزيزم
مامان رهام
12 تیر 92 13:18
سلام نمی دونم کامنتم ارسال شد یا نه در هرصورت دوباره می نویسم با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک.....شایان جونو ببوس...دیگه خونه نت دارم زود به زود بهتون سرمیزنم
مامان رهام
17 تیر 92 12:24
سلام فهیمه جون مرسی که بهمون سرزدی...شایان گلم و ببوسش....هوا همدان خوبه تشریف بیارید خدمتتون باشیم


ممنون عزيزيم
fatima
18 تیر 92 19:56
فهیمه جون با تاخیر فراوون مبارک
کیک هم خیلی خیلی خوشمزه بود ممنونم


نوش جونتون فاطيما خانم
الهام مامان علیرضا
29 مرداد 92 11:58
صمیمانه ترین تبریکات منو پذیرا باشید عزیزم ایشالا سالها خوش و خرم در کنار هم شاد باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد