شایانشایان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

شایان جون

تولد شش سالگی یگانه خانم عزیز دل خاله فهیمه

1393/4/24 10:44
نویسنده : مامان فهيمه
1,610 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 93/3/24 تولد یگانه جون هست. یگانه دوست داشتنی تولدت مبارک. ولی تولدش رو شنبه 93/4/21 گرفتند. دست مامان و باباش درد نکنه از همه لحاظ سنگ تموم گذاشته بودن تولد باحالی بود خیلی خوش گذشت.

اینم عکساش

                             شایان و یگانه

ثنا - یگانه - پریسا - شایان - آیدا

آیناز و شایان

اینم تزئینات تولد یگانه جون. مامان یگانه دست گلت درد نکنه عالی بود.

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرزانه
24 تیر 93 15:50
ممنون خاله فهیمه مهربون.تو همیشه نسبت به ما لطف داری.انشالله بتونیم محبتهاتو جبران کنیم
علی
29 تیر 93 12:09
سلام مهربونم وب نازی داری مخصوصا مطالب زیبایی که مینویسی با عشق من از شما دوست مهربونم دعوت میکنم به وب من بیایی من منتظرتونم بیایید دنیایی زیبا شکلک ها بهترین شکلک ها رو میتونید توی وب من پیدا کنید منتظرتم نظر یادتون نره بااااااااااااااااای
شایان
17 آذر 93 21:03
هیچکی به پاشایان نمیریسه اسم منم شایانه واقعا اسم باحالیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شایان جون می باشد